Kuinka tehdä rahaa taksimestariksi New York Cityssä tai missä tahansa paikassa

Posted on Posted in Auton hoitopalvelu

Taksi ajaa New Yorkissa tai missä tahansa paikassa on palveluliiketoiminta. Taksiajon tapauksessa liikevaihto on peräisin yhdestä lähteestä kahdesta syystä. Perushinta. Tämä on kuinka paljon matka maksaa lähetetyn hinnan mukaan. Tätä hallinnoi yleensä kunnallinen järjestö. New York Cityn hinnastonopeutta hallinnoi New York City Taxi & Limousine Commission.

Toinen tulonlähde on palkkioita tai vinkkejä. Tämä on jossain määrin kuljettajan hallussa, joka perustuu hänen asiakkaalleen tarjoamaansa palvelutasoon.

Ei kahta taksinkuljettajaa ansaita yhtä paljon. Tulos keskiarvot kulkevat gamut, alle sata dollaria kohti siirtää niin paljon kuin kolmesataa viisikymmentä dollaria kohti shift. Tämä on nettotuloja kulujen jälkeen taskussa, ennen veroja.

 

Mikä tekee siitä eron? Keskeiset muuttujat ovat:

  • Aikaa / siirtoa kohti.
  • Luck voi olla pieni osa.
  • Talentti tai taito.
  • Kestävyys
  • Bensiiniin käytetty raha
  • Kulutettu aika (risteily) asiakkaille
  • Turvallinen ajaminen (korjaamossa oleva ohjaamo ei anna mitään)

Kuten minkä tahansa ammattiin, kauppojen temppuja taksimies kehittyy, kun hän tulee ammattitaitoiseksi.

 

Tieto miten määräaikaan ja miten olet seuraamukset:

Tuntemalla, missä ja milloin tulla siellä, matkan etsiminen taksimies ei voi etsiä hintoja.

Kukaan ei voi rajoittaa, mihin matkustaja haluaa mennä. Tämä tekee tietää, minne mennä ja mihin mennä sinne paljon tärkeämmäksi. Heti kun taksinkuljettaja tuntee matkustajien määränpään, hänellä on aikaa suunnitella, mihin suuntaan ja ajetaan taksi sen jälkeen, kun halutaan löytää uusi matkustaja mahdollisimman pian. Joissakin tapauksissa hinta pysähtyy taksin odottaessa, kun matkustaja poistuu ohjaamosta. Mutta näin ei aina ole.

Teatterit, kuljetusterminaalit, kongressikeskukset ja hotellit aiheuttavat kaiken kysynnän taksipalvelua varten. Tietäen, mikä esitys tulee ulos milloin, kun lentokoneita ja junia saapuu, tai paikalliset elokuva aikataulut ja jopa mitä aika muuttuu tietyissä yrityksissä ovat osa ammattimaista taksinkuljettaja.

 

Hyvä palvelu:

Oven avaaminen ei ole vanhentunut ritarikunta. Se on tunnollisen chaufferin teko, joka tuntee mukavuuden ja arvon, jota hän lisää asiakkaansa kokemukseen.

Voiko taksi-ajoneuvo avata taksinkuljettaja joka kerta, kun matkustaja saapuu taksikuljetukseen vai ulos? Luultavasti ei. Liikenneturvallisuuden yleisöllä on tapana taputtaa, matkustaa paljon matkustajia ja hyppää nopeasti taksin takapenkille ilman kuljettajan apua. Sanotusti, se sallii kuitenkin suurelle osalle asiakkaista, että ovi avataan heille.

Tarkka määrä ylimääräistä tuloa avaavan oven arvo on tulojen osalta yksi New Yorkin taksinkuljettaja ei koskaan tiedetä. Mutta kuinka monta näistä ovista on avattava? Ne kaikki! Ainoa kysymys on, kuka tekee avaamisen. Tietäen tämä on osa ammattilaista.

 

Bensiini:

Rajoittamalla kuinka pitkälle risteilyllä etsit hintaa taksikuljettaja voi säästää bensiiniä. Tämä vähentää kuluja ja kasvattaa tuloja. Tämä voidaan tehdä tietämällä, missä ja milloin on paikkoja, kuten teatterialueella, kun esitykset päästävät ulos tai talousalueella, kun työntekijät pääsevät pois työstä.

Tämä ei tarkoita sitä, että kuljettajan olisi vältettävä risteilyä. Se tarkoittaa, että kuljettajalla pitäisi olla käsitys siitä, miksi hän risteilee tiettyyn alueeseen. Ei ole mitään syytä risteilyyn varastotilaa kohti, jos kaikki rakennukset ovat suljettuja. Mutta jos jossakin varastossa yökerhossa taksinkuljettaja haluaa tarkistaa alueen ja nähdä, onko joku tarvitseva taksi.

 

Vinkkejä

Taksinkuljettajan tuloyhtälön toiseksi suurin osa on ansainnut palkkioista. Se on tapana New Yorkissa ja useimmissa paikoissa, joissa taksin kuljettaja saa hyvää palvelua. Jotkut ihmiset tipottavat hyvin ja toiset vähemmän. Kuitenkin taksikuski New Yorkissa voi odottaa kärsivän suurimmaksi osaksi, ellei kaikkia ratsuja.

 

Sanoinko neuvoa?

Taksinkuljettajan nettotulosta voidaan saada jopa neljäkymmentä prosenttia vinkistä. Jos hyvä palvelu johtaa parempia vinkkejä, tarjoamalla hyvää palvelua on tapana ammattimaisen taksinkuljettajan täytyy kehittää.

 

Kokeile jotain EIVÄT

Pieniä asioita, jotka eivät maksa paljon tai maksavat usein mitään, voidaan käyttää matkustajien miellyttämiseen ja toivottavasti lisäävät tuloja. Jotkut kuljettajat löytävät ilmaisia ​​päivittäisiä sanomalehtiä ja antavat heille asiakkaitaan. Jotkut ostavat päiväkirjoja ja jättävät heidät ohjaamon takaistuimeen. Pieni investointi, joka lisäisi arvoa asiakkaan kokemukseen. Jotkut varmistavat kysyä tietynlaisesta musiikista, jonka matkustaja haluaa kuulla. Yksi taksinkuljettaja New York Cityssä antoi matkustajilleen piparjuureita.

 

Muistuta ohjelut (varmista nopea palvelu)

Varaukset 350

Vihjeitä 100

Yhteensä 450

Cab-vuokraus 130

Kaasu 50

Net 270

Vinkki Prosenttiosuus netto = 37%

 

Lue matkustaja

Kuljettajan kyky ymmärtää ja kommunikoida matkustajan kanssa luo mukavuusliike, josta matkustaja voi nauttia hyvää palvelua. Lisäarvon lisäys heidän kokemukseensa on välttämätöntä, jotta matkustajalle voidaan inspiraatiota lisätä kärki.

 

Tunnusta mood

Jos matkustaja näyttää häiritsevän jotain, ei todennäköisesti ole järkevää ottaa heitä keskusteluun. Toisaalta, jos matkustaja pyytää kuljettajaa itsestään, kuljettaja voi sitten keskustella aiheesta, jolla hän on todella asiantuntija.

 

Älä aiheita säännöt

Aina kun on taksipalvelua, on varmasti sääntelyviranomainen. Kaupunki tai valtion virasto, joka valvoo sopivuutta ja turvallisuutta. Kuljettajan on tunnettava säännöt ja seurattava niitä rikkomusten välttämiseksi. Taksinkuljettajien sääntöjen rikkominen voi maksaa paljon sekä sakkoja että menetettyjä tuloja. Jos taksi-ajokortin keskeyttäminen tai peruuttaminen tapahtuu, taksikuski New Yorkissa voi menettää tulonsa kaikki yhdessä. Vuonna 2007 dollaria, kuljettajaa, joka on tuomittu rikkomuksista, jotka johtavat hänen toimiluvansa keskeyttämiseen kolmekymmentä päivää, voi menettää jopa 7 000 dollaria. Tulot, plus 500 dollaria. Tai enemmän sakkoina.

 

TULOT ovat rikkomuksen eron toisella puolella

Rikkomisen yhtälön toisella puolella on New Yorkin taksinkuljettajan valtava ansaintapotentiaali. Alle sata dollaria siirtoa kohden, jopa sadan viidenkymmenen dollarin per shift, ja lisää tuhansia ihmisiä vuosittain New York Cityyn.